День закоханих на острові Самуї. Таїланд 2016

Звичайно на Самуї потрібно зупинятись надовго. Тут стільки всього гарного. Пляжі вражають своєю різноманітністю. А природа манить дикістю (ось тут багато диких фоток) 😉 . Але навіть якщо є лише тут день, то його справді можна зробити незабутнім. В нас він вже по рахунку 65, але тільки зараз ми його провели максимально насичено. Треба ж було якось нетрадиційно відсвяткувати день закоханих. І ми це зробили!

А досягненням дня було те, що ми нарешті об’їхати на скутері навколо острова. Ми неодноразово робили вилазки на різні пляжі, та визначні місця, але навколо так ніразу і не об’їхали. Вздовж узбережжя острова прокладено кільцеву дорогу (52 км). По ній ми в основному і їхали. Це ніби не багато, але на скутері в спеку з дитиною, було б занадто екстремально зробити це без зупинок, тому ми проклали собі  цікавий маршрут. Про нього і піде мова.
Безіменний

Отож, розпочали день ми традиційно з пляжу. Вибрали по дорозі найгарніший. А це Silver Beach. На перший погляд просто красивий пляж-лагуна, позаду гори, в морі величезні валуни. Але відчувши пісок стопами, зрозуміли, чому він такий популярний. Під ногами були тонни борошна вищого гатунку, найдрібнішого помолу. Такого м’якого піску я ще не зустрічала ніде.

IMG_3290Також тут гарне місце для снорклінгу. Хоча рибок видно і без маски, бо водичка  кришталева. Вранці людей практично не було, але до 11.00 стало тісно, як у  Одесі. IMG_3313Тому ми швиденько набавились, наплавались, намасажились і поїхали далі. Масаж доречі на цьому пляжі навіть дешевший ніж на інших, 250 бат (7$) – традиційний тайський, година повного релаксу.IMG_3308Сонце вже було в зеніті, тому ми попрямували в джунглі. Там завжди прохолодніше. І нарешті ми натрапили на живих слоників. Вони живі і гарні, але життя в них не легке. В неволі, на спеці, та ще й подивіться якими інструментами їх приборкують. Хоч тайці і люди посмішок, проте відчувається в них жорсткість і навіть жорстокість. Вони до різних проявів життя відносяться однаково, тому для них нема різниці кнутом чи пряником. Якось так.IMG_3332

Слоникам  тут не солодко. Я почула як наїзник стукнув слона цим гачком поки люди мостились у сідалі у нього на спині. Шкіра у слонів товста, але думаю і чутлива.  Тому ми вирішили не підтримувати цей жахливий бізнес і не кататись на слонах. Трекінг на слонах коштує  700 бат (20$) за пів години. Хоча це напевне єдиний  шанс для слоників прогулятись лісом. Ми ж намагались підсолодити їм життя бананами.

Ви знали,що слони плачуть, такі кремезні істоти,  а такі чуйні. А туристи біля них тішаться. Важко помітити на такій великій тварині сльозу. Тому розгледіла я її лише вдома на комп’ютері.

IMG_3361 Хоча місце де живуть слони чисте і охайне, їх поливають періодично водою, туристи гладять і смачно годують. І навколо красива природа, але тішитись нею їх стримують ланцюги.IMG_3318

IMG_3317Нас нічого не стримує, тому посумували і поїхали далі, в глибину джунглів, у ще один ”зоопарк”. Ми були впевнені, що навіть заходити туди не будемо, бо вигляд слонів нас пригнітив, тим більше чули негативні відгуки про це місце, і навіть грошей не розміняли. Але їхали далеко по крутих спусках і підйомах. Вражає, що тут навіть у лісі рівні асфальтовані дороги. Хоча туризм  почався у 1970-х, коли перші туристи потрапили на Самуї. Впродовж довгих років після цього острів мав лише кілька бунгало для мандрівників. На початку 1990-х років почався туристичний бум на острові, і з тих пір острів є дуже популярним. І не дивно. Подивіться які тут краєвиди.IMG_3366Ми не могли ними намилуватись , тому на місце прибули майже під закриття, о 16.00. І коли Софія побачила здалека кольорових голубів в нас вже вибору , заходити чи ні, не було. Так як в гаманці було лише 400 бат (11$), нам вистачило лише на один дорослий квиток, але до закриття залишилась лише година, тому нас  пропустили усіх.IMG_3476

Голубів сотні, це справді гарно, але вони виявились не натуральними ”блондинами”, їх фарбують, добре, що харчовими барвниками)) Після цього феномену мене вже ніщо не здивує. Загалом Paradise Park заслуговує похвали. Чисто, позитивно, тваринки і птахи доглянуті, живуть у великих загонах, кімнатах-клітках, харчуються своєю видовою їжею. Або настільки приручені, що розгулюють  вільно по парку. IMG_3466

Гарні говірливі папуги. Особливо свободолюбивих – жовто-блакитних теж прикували. Проте інакше, ми б цього дива ніколи б не побачили, хіба по діскавері. Тому тут  на все вже дивились якось по філософськи.

Справді ми всі потішились як діти, торкнулись до часточки дикої природи. І години цілком вистачило щоб все оглянути.Тварин значно  більше ніж на фотографіях6 тож тут можна легко зависнути на цілий день.IMG_3434

IMG_3512А на завершення дня ми скупнулись в прохолодному басейні і торкнулись горизонту. Він розташований теж у цьому парку з шикарним виглядом на океан. Оцініть.IMG_3548

Захід сонечка нас супроводжував по дорозі додому. Ввечері окрім ринків, ресторанів і супермаркетів на острові нема на що дивитись, тому ми ніде не зупинялись і південно-західну частину острова проїхали за 2 години. IMG_3586

Такий насичений день завершився без задніх ніг)) Багато чого пізнали, переосмислили, прийняли. І полюбили острів ще більше. А ви як провели цей день?

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>